Partnerzy akcji

W realizację kampanii zaangażowali się:

Fabryka Komunikacji Społecznej

Fabryka Komunikacji Społecznej to firma specjalizująca się w marketingu społecznym. Główny obszar działalności Fabryki to badania i strategie komunikacji oraz realizacja kampanii o charakterze społecznym - edukacyjnym i informacyjnym, służącym trwałej zmianie postaw społecznych. Od momentu powstania Fabryka Komunikacji Społecznej przeprowadziła ponad 60 ogólnopolskich kampanii społecznych, ostatnio między innymi „Nie jedź na kacu. Włącz myślenie” dla Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, kampanię dotyczącą procesu cyfryzacji dla MAiC oraz kampanię komunikacyjną Europejskiego Roku Wolontariatu 2011.

Więcej informacji na: www.fks.com.pl

discipline Media Group (kreacja www)

Discipline Media Group to firma od 10 lat rozwijająca swoje kompetencje w zakresie strategii i narzędzi internetowych, oferując swoim klientom najlepsze rozwiązania. Klienci firmy cenią sobie dużą elastyczność, indywidualne traktowanie oraz pełne oddanie zespołu przy realizacji ich projektów. Dzięki zaangażowaniu i profesjonalizmowi, długotrwałe relacje z firmą zbudowały sobie takie marki jak: Nestle Polska, Kompania Piwowarska, UPC, Abbott Laboratories, Triumph–International, Hill & Knowlton, Radio ESKA, Unilever, Hortex, Bouygues Immobilier.

Więcej informacji na: www.discipline.pl